preskoči na sadržaj

Osnovna škola Stoja Pula

Login

Materijal za nastavu

Autori - učenici

 
 HRVATSKI  LOZA
 BIOLOGIJA  CLANKONOSCI
  MOZAK
  OČI
  SPAVANJE
  OVISNOST
  MIŠIĆI
  GLJIVE I LIŠAJEVI
  KLJEŠTARI
  ŽARNJACI
  PODRIJETLO ČOV.
 POVIJEST 1. i 2. IND.REV.
  POSLJEDICE 1.SV.RATA
  FR.REVOLUCIJA
  NAPOLEON
 FIZIKA STRUJNI KRUG
 GEOGRAFIJA UJEDINJENO KRALJ.
  EGEJSKO MORE
INFORMATIKA 8_B-ENIGMATIK.pdf
  Stojagram.doc

 

Priloženi dokumenti:
osna sim.pps

Ispis statistike od 20. 9. 2011.

Ukupno: 576186
Ovaj mjesec: 1526
Ovaj tjedan: 416
Danas: 31
Pomoć kod učenja
Matematika i ostali ...
OŠ STOJA PULA - NOVOSTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ZAJEDNO DO ZNANJA 3
Autor: Tajana Velikanja, 13. 6. 2022.

I ove školske godine troje učenikaStoja imali su osiguranu potporu pomoćnika u nastavi u sklopu projekta „Zajedno do znanja 3“. Projekt „Zajedno do znanja 3“ dio je programa Europskog socijalnog fonda, a nositelj je Grad Pula te se provodi u razdoblju od 17. kolovoza 2021. do 17. kolovoza 2022. Cilj projekta je pružanje potpore uključivanju učenika s teškoćama u razvoju u osnovnoškolske odgojno-obrazovne ustanove Grada Pule kako bi se osigurali uvjeti za poboljšanje njihovih obrazovnih postignuća, uspješniju socijalizaciju i emocionalno funkcioniranje u primarnom obrazovanju. Uključivanje pomoćnika u nastavi u rad s učenicima s teškoćama u razvoju pomaže se djeci u prevladavanju socijalno-psiholoških prepreka, usvajanju znanja i vještina te na taj način svako dijete može učiti i napredovati u skladu sa svojim individualnim sposobnostima. 
Slike pogledajte putem poveznice SLIKE.

Oblik https://webmail.carnet.hr/imp/view.php?ctype=image%2F%2A&id=2&imp_img_view=data&actionID=view_attach&muid=%7B5%7DINBOX6420&view_token=uba7ZnRBWjz6LEqVNDdvEAtC:UsersKorisnikDesktopPrivitak bez naslova 00003.gif Vijest pripremila: Emina Laštrić, socijalni pedagog 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju